Netwerk gesprek

23-04-2015 15:00

Vandaag ben ik, n.a.v. een open sollicitatie,  op gesprek geweest bij Mantra HR Solutions in Echt. Jan Jamlean heb ik jaren geleden leren kennen toen ik werkzaam was als kantoorleider bij Nationale Geld Service. Tot mijn verrassing kreeg ik een keurig mailtje terug met het verzoek mijn CV te sturen. Daarna kreeg ik een telefoontje van een leuke spontane vrouw die mij uitnodigde om eens kennis te komen maken. Na 135 brieven en nog nooit uitgenodigd te zijn voor een gesprek was dit een welkome verademing.

Deze leuke vrouw heeft een werkkamer waaruit duidelijk bleek dat ze het druk had, maar toch heeft ze alle tijd genomen voor mij.  Zelfs tips over mijn CV kreeg ik nog mee van haar. Ze heeft een open manier van communiceren, eerlijk en duidelijk en gelukkig beschikte ze ook over een goede dosis humor.

Ze zou haar ogen voor me open houden,  haar netwerk gebruiken voor mij.

Voor mij betekende dit heel veel. Ik ben haar dan ook erg dankbaar dat ze dit voor mij wil doen.

Dus nu afwachten en hopen.....


Terug

Contact

anitamaessen.nl
Keizerstraat 1
6019 BM
Wessem

06-53957665

© 2015 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode